Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 20:29, 29 Paź 2009    Temat postu:

Te dwa przewody które odłączyłeś to ssanie automatyczne dlatego ma wiekszego kopa
bedboy30
PostWysłany: Nie 9:59, 10 Maj 2009    Temat postu:

Cześć mam Quantuma z 2008 roku i mam wymieniony gaźnik na inny ponieważ tamten był wadliwy ten jest innej marki ale nie wiem jakiej bo to była wymiana gwarancyjna. moje pytanie jest takie; czy ktoś miał podobny przypadek bo po wymianie gaźnika skuter stracił na VMax o 10 km\h? po drugie czy w\w zabieg poprawia przyspieszenie czy VMaxa ? moje gg 13623886. Acha sprawdziłem gaźnik jest MIKUNI hehe made in japan
Gość
PostWysłany: Nie 16:55, 26 Kwi 2009    Temat postu:

mariusz256 napisał:
Witam, kilka dni temu kupiłem quantum GT5, zrobiłem dokładnie to co opisał LanserKupa8 i zdziwiłem się bo tam nie było okrągłej plastikowej tulejki. Do gaźnika są doprowadzone dwa przewody, jaka funkcją one sterują??

Pozdrawiam
mariusz256
PostWysłany: Śro 13:59, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Witam, kilka dni temu kupiłem quantum GT5, zrobiłem dokładnie to co opisał LanserKupa8 i zdziwiłem się bo tam nie było okrągłej plastikowej tulejki. Do gaźnika są doprowadzone dwa przewody, odłączyłem i rewelacja. Silniczek nie odcina benzyny przy małym gazie. Teraz silnik zachowuje się jak przy Simsonie, zadowala mnie to bo nie nie lubię jeździć przy wysokich obrotach. W nowszych modelach wystarczy odłączyć dwa przewody doprowadzone do gaźnika i masz inny motocykl.

Pozdrawiam
marcingrychtol
PostWysłany: Czw 0:12, 30 Paź 2008    Temat postu:

a ja coś dodam
właśnie ściągałem blokadę w gaźniku, po drugim podejściu...
nie jestem wprawiony w grzebaniu w gaźniku, więc op odkręceniu tych dwóch śrubek, kiedy iglica nie chciała wyjść, dałem sobie spokój, nie chciałem się siłować i czegoś zepsuć
a czemu nie chciała wyjść? bo właśnie owa nieszczęsna tulejka sie wpasowała w otwór i się zablokowała
w takim przypadku trzeba ciągnąć coraz mocniej aż wyjdzie, nie trzeba się bać że coś urwiemy, chyba ze mamy dość siły żeby zerwać stalową linkę
tulejka ma przewężenie w jednym miejscu, tam trzeba ją przeciąć, ja to robiłem cążkami do paznokci z racji braku innych ostrych narzędzi pod ręką Very Happy
wszystko z powrotem może wejść tylko na jeden sposób i wchodzi bez problemu, tutaj nie należy się siłować
LanserKupa8
PostWysłany: Pią 1:08, 22 Sie 2008    Temat postu:

Więc dałem swój numer gg w ostatniej wypowiedzi duzo ludzi do mnie pisało z tym problemem ale czas napisac oficjalnie instrukcje zdjęcia blokady z gaźnika.

Wyjmujemy kufer (2 nakrętki 2 sróby korek wlewu paliwa) i widzimy gaźnik.
Do gaźnika dochodzi linka gazu do małego dekielka 2 (srobki)
Wyciągamy linkę wraz z przepustnicą a nad nioł widzimy okrągłą plastikową tulejke (u mnie akurat w koloze czarnym)
Zdejmujemy go przez przecięcie go i zdjęcie i składamy wszystko tak samo bez tej tulejki z nad przepustnicy i cieszymy się o wiele lepszym skuterem.

Przypominam ze tak bwygłada zdjęcie blokady z gaźnika z zippa modelu quantum i były stosowane w starszych modelach quantumów w modelu GT5 już takich podobno nie ma. Powodzenia. W razie jakichs kłopotów piszcie do mnie na gg nómer w powyrzszej wypowiedzi. Pozdrawiam
nol
PostWysłany: Czw 21:36, 08 Maj 2008    Temat postu: Gaźnik

A jak sie odblokuje tą blokade w gażniku to nie będe musiał z sobą ciągnąć przyczepki ze stacją benzynową??
LanserKupa8
PostWysłany: Nie 2:20, 04 Maj 2008    Temat postu: Blokada w gaźniku

Może to nie jest tuning ale zawsze przygotowanie do niego, mianowicie zdjęcie blokady z gaźnika w zippie, po której skuter zmieni się nie do poznania. Bardzo łatwo i szybko. Polecam Pomoge mój gg 6362873

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group