marcingrychtol |
Wysłany: Wto 19:48, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Tłumik polecam Tecnigas Next-R, jest drogi, ale nie musisz kupować nowego, ale uważaj bo do quantumów z 2006r i starszych nie do końca pasuje i trzeba się nagłówkować i przykręcać wszystko na siłę.
generalnie to po prostu pooglądaj się za tłumikami z charakterystycznym zgrubieniem i małym tłumikiem na samym końcu, np. taki
http://www.allegro.pl/item1000637688_sport_tlumik_skuter_2t_keeway_minarelli_quantum.html
niestety to tyle kosztuje, ja kupiłem tecnigasa za przeszło 400zł
wariator najlepiej wymienić jak masz już na nim rowki, a rolki jak chcesz wymieniać, to nie na cięższe jak pisze LeeOee, tylko na lżejsze, skuter będzie chodził na wyższych obrotach, do tecnigasa ja dostałem dopasowane rolki gratis
sprawdź w jakim stanie jest sprzęgło (okładziny), jeśli jest ich sporo nie ma sensu wymieniać, wystarczy założyć mocniejsze sprężynki (srprzęgło będzie wtedy łapać na wyższych obrotach- lepszy start)
możesz też założyć mocniejszą sprężynę centralną (30zł), skoro i tak już będziesz ściągać sprzęgło (mniejszy poślizg paska, trochę większe obroty przy przyspieszaniu)
od razu polecam wymienić pasek, obojętnie jaki, ale uważaj żebyś się nie zdziwił bo kevlarowe i inne takie sportowe bajery się dłużej docierają niż zwykłe i mogą się na początku ślizgać
koszt zwykłego paska to jakieś 25zł
jak będziesz wymieniać wariator, to przede wszystkim sprawdź jaką masz średnicę wieloklinu (prawdopodobnie 13mm)
i nie łudź się ze jak założysz cylinder nazwany szumnie na allegro że ma 65ccm to dostaniesz kopa, te cylindry mają 57ccm, już o tym gdzieś pisałem, zresztą można policzyć
przede wszystkim wyreguluj gaźnik, też gdzieś pisałem o tym jak to zrobić, chyba w temacie o wysokim spalaniu, w dziale ogólnym |
|
LeeOee |
Wysłany: Czw 19:08, 15 Kwi 2010 Temat postu: Propozycja. |
|
Witam, a więc rozumiem że jeżeli chcesz zmieniać część to te poczciwe 65 70 nie wystarcza? ;> Rozumiem, z biegem czasu to monotonia te 70 hehe . A więc tak, w dwusuwach ważną role odgrywa tłumik, a te fabryczne są "naszpikowane" wszystkim tym co ma pozwolić jeździć zgodnie z przepisami. Jeżeli byś wymienił tłumik to zyskasz jakieś 15, 20 % mocy dodatkowej a co za tym idzie wzrasta przyśpieszenie, ale więcej udziału masz tutaj na prędkości. Gdyby było Ci mało, to możesz wymienić wariator z cięższymi rolkami a z tym również sprzęgło i tutaj bedziesz miał gwarantowanego kopa . Powiem Ci tak na koniec, dobre części niestety trochę kosztują ;(. Pozdrawiam. |
|